Jak často chodíš na můj blog?

úterý 18. října 2011

Burza škol Karlovy Vary

Zdravím, nejprve bych se chtěla omluvit, že jsem včera nepřidala žádný článek, ale nešel mi internet...:( Takže vám přináším novinky z dnešního dne...

Učili jsme se pouze první tři hodiny a potom jeli do Karlových Varů na Burzu Škol... Šlo o to, že tam bylo hoodně stolků a u každého stolku byla určitá škola, ti absolventi nám z každé školy dali prospekty a mohli jsme se na cokoliv zeptat. Myslím si, že je dobře, že jsme tam byli, bylo to přínosné a mám v tom zase trošku větší jasno. Napíšu vám sem, seznam škol, které se mi líbí.


  • SOŠ profesora Švejcara (Plzeň)
  • Střední Zdravotnická škola - nutriční asistent (Karlovy Vary)
  • Sřední jazyková škola (Karlovy Vary)
  • Logistika (Karlovy Vary)


Je toho nějak moc...:'(

2 komentáře:

  1. Zajimavé školy. :) Taky nás teď někdy čeká burza,ale my ji budeme mít u nás na škole :)

    OdpovědětVymazat
  2. Aháá...:)) Tak potom informuj..:)

    OdpovědětVymazat