Jak často chodíš na můj blog?

sobota 22. října 2011

IN & OUT


Co je podle mě IN a co OUT..? Připravila jsem Vám takový můj malý seznam.

IN
Já osobně se držím toho, že to, co řekne mamka, nebo někdo dospělý koho mám ráda, je dobré, tím pádem i podle mě in.. Nevím jestli to teď přesně chápete..ale časem na to určitě přijdete...:)
Tak nějak nevím jak v seznamu IN věcí pokračovat, asi bych chtěla jen říct, že dobré je většinou to, co nám říká srdce, ale né vždy, měli bychom se proto i v nějákých těžkých rozhodnutích s někým poradit, to není ostuda..!

OUT
Tento seznam bude asi trošku rozvětvenější.
a) Kouření - Copak je normální aby 10ti letý kluk kouřil? Vypadá to příšerně. Všichni si myslí, že s cigárem v ruce budou starší, ale sakra tak to neni..! Otevřete oči..!
b) Tuna make-upu na obličeji - Fajn, někdo má problémy s akné, tak to chce zakrýt, ale na to stačí troška a spíše něčím namazat, make-up vysušuje pleť proto se potom také tvoří vrásky, takže pozor dámy, které si každý den dáváte velkou vrstvu make-upu, ve 30ti byste mohly vypadat jako jiní v 50ti..:)
c) Podřizování se ostatním - Nemůžete všem na všechno kývnout, žijeme v demokracii, každý má právo na svůj názor..!
d) sprostá slova - Jo, neříkám, že jsem nějáká svatá, taky občas řeknu něco sprostého, ale nemusím to říkat za každým slovem, nevypadá a nezní to vůbec dobře..!

Tak to je ten můj soukromý seznam...Každý považujeme za špatné něco jiného..:)

Žádné komentáře:

Okomentovat