Jak často chodíš na můj blog?

sobota 22. října 2011

Recenze - Knihy


Zuzana Francková - Jako Popelka
Starý dobrý Popelčin příběh...:) K této knížce není co dodat.
Jana Kawuloková, Luděk Stínil - Milostná dvojhra
Knížka je hlavně o Přemkovi a Pavle, milostném páru...Vše probíhá v pořádku, ale za chvíli se začne hodně věcí komplikovat, na scénu se připlete Přemkova bývalá přítelkyně a využije špatné situace. Co se stalo a jak vše dopadne? Přečtěte si knížku a dozvíte se..:)
Klára Škorpilová - Smutek sluší bárbínám
Kníža je o 16ti leté Jindře, kterou štve ona sama, svá matka, starší sestra, která je ve všem lepší..Ale také se jí nelíbí dívčí romány na které píše recenze...Co všechno se v knize ještě stane? Čtěte..:)
Jana Kawuloková - Nemusíš nic říkat
Simoně je 16 let, chtěla by chodit s přáteli na diskotéku, ale jejím rodičům se to nelíbí, snaží se jí od takových věcí chránit, ale jednou po dlouhém Simoniným přemlouvání povolí a pustí ji, dají ji ale seznam podmínek, Simona je všechny i když nechtěně poruší, po návratu domu zjistí, že její rodiče měli autonehodu, otec zemřel a matka leží několik týdnů v nemocnici, když si Simona myslí, že se jí po otcově smrti zhroutí celý svět, najde si přítele...Ten se ale potom do něčeho pro Simonu moc důležitého zaplete...Do čeho a proč? Knížka řekne vše..:)
Christine Nostlingerová - Markétka
Hlavní hrdinkou je 14ti letá Markétka a její rodina. Řeší se tam Markétčiny i rodinné problémy, dívají se tam na ně ne jen Markétčinýma očima, ale i očima sousedů a rodiny...A těch problémů je hodně...
Knížka má několik dílů, já četla jen jeden, knížka se mi líbila, ale další díl mě už netáhl, ale vás, hlavně ty mladší, by to mohlo zajímat..:)
Věra Řeháčková - Sářin příběh
Tuto knížku jsem si opravdu oblíbila, když jsem jí začala číst, nemohla jsem přestat! Tuto knížku vřele doporučuji, je to jedna z nejlepších knih Věry Řeháčkové.
Kniha je o 15ti leté Sáře které se v 5ti letech ztratil otec, údajně na srazu třídy. Já vám nemůžu říct nic víc..:) Tahle knížka v sobě skrývá mnoho tajemství a má zamotaný a opravdu chytlavý děj...:)

Žádné komentáře:

Okomentovat