Jak často chodíš na můj blog?

sobota 22. října 2011

Sociální sítě


Každý je zná, pod slovy sociální sitě se neskrývá nic jiného, než Facebook, Twitter, Google+ a Netlog. Všechny tyto stránky mají jedno společné - slouží ke komunikaci mezi lidmi.

Nejznámější z těch stránek a taky hitem posledních let je Facebook a Twitter, já, jelikož Twitter nemám, se tu zaměřím spíše na Facebook. Musím se přiznat, že jsem na Facebooku tak trošku závislá, chodím na něj každý den, zkoušela jsem si účet deaktivovat, ale po dvou týdnech jsem si ho znovu aktivovala, prostě jsem to bez Facebooku nevydržela, musím vědět co, kdy a kde se děje.
I přesto, že já sama Facebook mám, si myslím, že je to zlo! Dřív se lidé dokázali domluvit i když neměli mobil, natož internet, tak proč to dnešní geenrace nezvládá? Proč dnešní generace potřebuje ke všemu elektorniku?
Kvůli tomuhle mají děti ve školách i špatné známky, protože místo toho jaké i se píše ve slově mísa, myslí na to, že v téhle hře musí zabít ještě pět zombie a ulovit dva vlky. To ale není chyba dětí, já to na ně neházím, je to především chyba jejich rodičů, to rodiče jim koupili počítač, to rodiče je na něj pouští.
Takže milí rodičové, nenadávejte dětem že mají špátné známky, ale raději se zamyslete nad svými chybami a nad tím jak je napravit. Určete svým dětem čas, který mohou strávit na počítači, který se musí učit, ale nezapomeňte i na to, že děti potřebují čerstvý vzduch a pohyb, dvě hodiny tělesné výchovy za týden jim nestačí, tak je vyžeňte ven.

Omlouvám se, nechala jsem se trošku unést skutečností a odbočila od tématu tohoto článku, myslím si, že to ale vůbec nevadí, protože doufám, že pokud si tento článek přečtě někdo s dětmi, nebo i vy, co děti zatím nemáte, tak si z toho článku něco vezmete.

Moment, když to vezmu kolem a kolem, vlastně jsem tímto článkem řekla i mnoho o Facebooku, možná jste to nepochopili, tak Vám to shrnu, můj názor na Facebook zní:
A) Pro děti od osmi do dvanácti let velmi špatné
B) Facebook hodně mění osobnost lidí
C) Jedním slovem - ZAKÁZAT!
D) Facebook není dobrý ani pro přátelství, drby a pomluvy se tam šíří rychlostí světla.

Žádné komentáře:

Okomentovat