Jak často chodíš na můj blog?

pátek 21. října 2011

E.L.F. Kosmetika

Zdravím zlatíčka...:)
Jak se dnes máte..? Já teda docela chaoticky a rozházeně, no ale to by vás asi nezajímalo...:'(

V tomto článku bych se chtěla zaměřit na novou kosmetiku od E.L.F.u... Objednala jsem si krémové oční linky a štěteček k nim, nic moc jsem od toho nečekala, chtěla jsem jen prostě zkusit něco jiného, při prvním pohledu na ně jsem si řekla: "No to snad ne?! Takové malé balení?! " Ale když jsem je otevřela, přišla jsem na to, že zas tak malé balení to není, linky se skvěle nanáší, dobře drží a tolik se jich nespotřebuje takže i dlouho vydrží.

Sále jsem si ještě objednala tónovací krém, se kterým jsem také moc spokojená, ten mi ale přijde opravdu malinký, každopádně co bychom chtěli za ty ceny, že..?

Ale jen pro ujasnění, nehodlám si přestat kosmetiku od E.L.F.u kupovat, jsem s ní spokojená. A co vy, máte s ní nějáké zkušenosti..?

Žádné komentáře:

Okomentovat